Voor de mooiste dag van je leven

Modeca trouwjurken

Dit prachtige Nederlandse trouwjurkenmerk is ontstaan in 1946 en heeft sindsdien hard aan de weg getimmerd en voet aan de grond gezet over de gehele wereld. Wat ooit begon als winkel voor kant, knoopjes en andere kleine trouwjurk benodigdheden in Oldenzaal is inmiddels uitgegroeid tot een bruidsmodeleverancier met 3 verschillende lijnen waaronder het gelijknamige Modeca, Le Papillon by Modeca en Jazz by Modeca.

De stijl van de trouwjurken van Modeca is over het algemeen wat ingetogen en stijlvol. Door hun Nederlandse basis weten ze heel goed wat onze bruid zoekt voor haar bruiloft, maar ze zijn door hun internationale ervaring heel goed op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen in de bruidsmode. Met de komst van de gelouterde ontwerper Alden Misolas binnen het designteam maken ze ook dit jaar weer een enorme stap voorwaarts. Kortom, Modeca is een merk trouwjurken dat je zeker niet moet overslaan bij je oriëntatie op je droomjurk.

Dit prachtige Nederlandse trouwjurkenmerk is ontstaan in 1946 en heeft sindsdien hard aan de weg getimmerd en voet aan de grond gezet over de gehele wereld. Wat ooit begon als winkel voor kant, knoopjes en andere kleine trouwjurk benodigdheden in Oldenzaal is inmiddels uitgegroeid tot een bruidsmodeleverancier met 3 verschillende lijnen waaronder het gelijknamige Modeca, Le Papillon by Modeca en Jazz by Modeca.

De stijl van de trouwjurken van Modeca is over het algemeen wat ingetogen en stijlvol. Door hun Nederlandse basis weten ze heel goed wat onze bruid zoekt voor haar bruiloft, maar ze zijn door hun internationale ervaring heel goed op de hoogte van de laatste trends en ontwikkelingen in de bruidsmode. Met de komst van de gelouterde ontwerper Alden Misolas binnen het designteam maken ze ook dit jaar weer een enorme stap voorwaarts. Kortom, Modeca is een merk trouwjurken dat je zeker niet moet overslaan bij je oriëntatie op je droomjurk.

Klantbeoordeling

4.7 Bruidshoek.nl

702 beoordelingen

Bruidshoek.nl

0.55

Een paar dagen geleden heb ik online een pasafspraak gemaakt voor a.s zaterdag. Ze hebben de afspraak per email bevestigd. Vandaag kreeg ik een telefoontje. Zij wilden mijn afspraak nogmaals telefonisch bevestigen. Ik heb aan de telefoon aangegeven dat ik op zoek ben naar een sluier en andere accessoires voor mijn bruiloft. Toen de medewerker dit hoorde veranderde ze ineens van toon ze gaf aan dat ze op deze zaterdag geen tijd voor mij hebben omdat ze liever een bruid willen die ook een jurk koopt kopen. Quote Anders moeten wij een ander bruidje teleurstellen omdat jij alleen maar een sluier komt passen . Toen ik aangaf dat ik ook een klant ben en dat zij mij ook normaal horen te ontvangen zei ze Sorry wij zijn een commercieel bedrijf ... Ik gaf aan dat ik niet veel tijd nodig had. Maar helaas boeide dit de medewerker vrij weinig en bleef ze bij haar standpunt. Sterker nog ze zei mijn collega kijkt me nu boos aan omdat ik met jou uberhaupt hierover bel . Sorry maar dit is niet klantvriendelijk ik begrijp dat dit een commerciele afweging is. Maar dit is geen reden om zo met een klant om te gaan. Niet alleen verliezen jullie mij als een klant maar ook zal ik iedereen in mijn omgeving afraden om klant te worden. Blijkbaar staat bij jullie het commercieel belang hoger dan de klant.

Hamasa

Openingstijden

  • Maandag 09.30   tot  17.30 uur
    Dinsdag 09.30   tot  17.30 uur
    Woensdag 09.30   tot 17.30 uur
    Donderdag 09.30   tot 17.00 uur
    -koopavond  18.00   tot 21.00 uur
    Vrijdag 09.30   tot 17.30 uur
    Zaterdag 09.30   tot 17.30 uur
    Zondag gesloten    

    In januari en februari zijn wij ook op zondag geopend.

    Wij werken het liefst op afspraak

    Plan je afspraak, dat voorkomt teleurstelling 071-5219519.
    of boek je afspraak online.